Klachten of gebreken

Hoe te handelen bij klachten of gebreken in ons gebouw

Aan alle bewoners van het Van Gogh gebouw.


Technisch beheer Van Gogh gebouw: Het technische beheer van het Van Gogh gebouw is in handen van Termijn Vastgoedmanagement BV. (Termijn VGM) Alle klachten en/of storingen dienen gemeld te worden bij Termijn VGM.


Op de volgende manier kunt u storingen en/of klachten melden: Melding van storingen of klachten zonder urgentie: Telefonisch op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur: 076-5030947. Per e-mail: meldingen@termijn.nl

 
Alleen in uiterste noodgevallen is Termijn VGM ook buiten kantooruren bereikbaar op telefoonnummer: 0653-749014.

 
Afhandeling van klachten. In eerste instantie beoordeelt Termijn VGM of de kosten voor het verhelpen van de klacht voor rekening van de eigenaar dan wel voor de VvE komt. Indien de kosten ten laste komen van de eigenaar dan wordt er pas gerepareerd nadat er een schriftelijke akkoord verklaring is ontvangen van de eigenaar. Mocht u bij storingen of klachten binnen uw appartement of het gebouw zelf een bedrijf inschakelen voor reparatie dan komen de gemaakte kosten geheel voor uw rekening.

 
Lift storingen. U kunt rechtstreeks contact opnemen met Skylift de onderhoudsdienst van de lift. Het telefoonnummer vindt u bij iedere lift  0342 425505.


Storing led-lampen. Melden bij Termijn VGM. Zie verdere info hierboven.

 
Grof vuil. Elke bewoner moet zelf zorg dragen voor de afvoer van grof vuil. U kunt dit afval zelf naar het milieu park aan de Hekendorpstraat brengen. Als dit niet mogelijk is dan dient u zelf met de Roteb te bellen om een afspraak te maken dat het grof vuil wordt opgehaald. Telefoonnummer: 14 010 Tijdelijke opslag in de container ruimte totdat het vuil wordt opgehaald is niet toegestaan omdat de ruimtes hiervoor veel te beperkt zijn.


Het bestuur van de VvE van Gogh.

Verdere informatie

Beste bewoners,


Bent u aan het verbouwen, dan kunt u een brief verwachten van het VVE bestuur waarin we u wijzen op de regels en de afspraken omtrent verbouwen en hoe er wordt gehandeld bij als daar schade bij ontstaat.


Als er in uw woning schade is ontstaan, of als door de situatie of door activiteiten in uw woning schade bij anderen is ontstaan, is er vanuit het bestuur een brief opgesteld waarin de regels en afspraken hierover worden uitgelegd.

Zodat het voor u duidelijk is wat u zelf kan en moet doen, en wat de VVE voor u kan en moet doen.


Deze brieven zijn opgesteld om regels en afspraken duidelijker vast te leggen en zowel de bewoners als de VVE te beschermen tegen (langdurige) disputen over schade-afhandeling.


Het Bestuur.